Quantcast

TOMS cipők

pottyos

Létezik egy márka a világon, ami küldetésének tekinti mások életének jobbá tételét és ha ez nem elég, mindezt trendi és színes cipők, napszemüvegek és táskák segítségével teszi. Íme a TOMS.

A TOMS története 2006-ban kezdődött, amikor Blake Mycoskie amerikai üzletember egy argentinai utazása során azt látta, hogy az ottani gyerekek közül soknak nincs cipője, így egyrészt védtelenek a különböző fertőzésekkel szemben, másrészt kisebb eséllyel jutnak el az iskolában, pedig az oktatás kiemelkedően fontos, hogy a gyerekek kiemelkedhessenek a szegénységből. Segíteni szeretett volna és így az Egyesült Államokba hazatérve létrehozta a TOMS-ot, a céget, ami minden eladott pár cipő után egy párat egy rászoruló gyereknek ajándékoz.

Azóta sok idő eltelt és a TOMS mára már több, mint 70 millió pár cipőt adott oda helyi segélyszervezeteken a világ különböző pontjain élő gyerekeknek. Ezek a cipők sokszor országonként különbözőek, mindig attól függően, hogy mire van a legnagyobb szükség. A száraz, meleg égövi területeken a klasszikus TOMS Alpargatákhoz hasonló cipőket kapnak a gyerekek, míg a magasabb hegyekben élők meleg kis csizmákat. Indiában, ahol az iskolai egyenruha fontos része és egyben az oktatásban való részvétel feltétele is a zárt cipő, az adományozott TOMS-ok is ennek megfelelőek. És mivel a gyermekszegénység nem kizárólag a harmadik világot érinti, a cég az Egyesült Államokon belül sportcipőket adományoz, hogy ezzel is több mozgásra, ezáltal pedig egy egészségesebb életre inspirálja az ott élő iskolásokat.

Ráadásul a TOMS nemcsak a cipőkkel segít a gyerekeken: a One for One modellnek köszönhetően mindenfajta más termék eladásához is hozzá van rendelve valamilyen adományozás. A táskák eladása után a nem megfelelő körülmények között szülő nők gyerekeinek világrajöttét teszik biztonságossá, a napszemüvegek megvásárlásával hozzájárulhatunk valaki látásának megmentéséhez, a TOMS Roasting Co kávéi pedig egyheti ivóvízhez juttatnak egy családot a kávétermelő vidékeken. Főleg a gyerekeket segíti az Apple watch szíjak eladása is, amikor a cég egy éven keresztül biztosít napenergiával megtermelt áramot valakinek, ami egy iskolás esetében rengeteg, naplemente után is tanulással tölthető órát jelent, egyben egy jobb jövő zálogát. Az utolsó, kimondottan gyerekekre fókuszáló program pedig az egyre nagyobb problémát jelentő iskolai zaklatások megelőzését segíti a TOMS hátizsákok eladásához kapcsolódóan.

Szerencsére ahhoz, hogy mi is segíthessünk, nem kell messzire menni: a Siesta Cipő a legnagyobb hazai választékot kínálja a kicsiknek, de az anyukák és az apukák is találhatnak maguknak divatos cipőket a Podmaniczky utca 17-ben vagy a www.siestacipo.hu-n.

Ez is tetszeni fog