Quantcast

Hétvége a Hotel Piroskában

pottyos

Hétvégén fogtuk magunkat a gyerekekkel és elindultunk Bükfürdőre. Rengeteg látnivaló van a környéken, de a természetesen a legfőbb ok, amiért az emberek idelátogatnak az a gyógy- és termálvíz. Hatalmas élménycentrum vár a vendégekre 32 medencével! De találtunk egy aranyos gyerekbarát hotelt a közelben.

piroska hotel2

piroska hotel8

Szerencsénkre egy kis családias, gyerekbarát hotelt sikerült találnunk 2 km-re a gyógyfürdőtől. A Hotel Piroska a gyerekeknek Piroska Pengővel, játékpénzzel kedveskedett érkezéskor, amit a szállodában gyermekanimáción gyarapíthattak és ajándékra válthattak. Szuper családi szobát kaptunk, mely két légterű volt. A szálloda nem a legmodernebb stílust követi, inkább közvetlen, barátságos hangulatú, este szintetizátoros zenével, de a gyerekek úgy ropták a táncot, hogy mi is kedvet kaptunk tőlük.

Érkezésünk után felfedeztük kívül-belül a szállást, kint az úszómedencén (ami most még kicsit hideg volt) kívül trambulin, malom, sakk, játszótér várja a játszani vágyókat, bent pedig van egy kis wellness rész (külön gyerekmedencével), és sok más játszási lehetőséggel (billiárd, csocsó, pingpong stb..). Ott létünkkor szombaton délelőtt és délután is foglalkozott egy animátor a gyerekekkel, így volt egy-egy óránk pihenni 🙂

piroska hotel

piroska hotel3

piroska hotel11
 Napközben bringát béreltünk, a gyerekek beültek és eltekertünk a gyógyfürdőbe. Mivel Budapesten főleg autóval járunk, nagyon élveztük mi és a gyerekeink is :).  A hotel nem csak a felnőttekre gondolt, hanem jó pár gyerekbringa is rendelkezésre áll!

piroska hotel6

piroska hotel4
Bővebben a gyógyfürdőről: http://www.bukfurdo.hu/

A vacsora svédasztalos, nem nagy a választék, viszont minden finom, jeleztem érkezésünk előtt, hogy nem eszem húst, nekem külön készítettek egy fogást. Nagyon fincsi limonádék közül válogathattunk.
A gyerekek külön készíthetnek akár maguknak is müzlit, teát. Természetesen nekik külön étlapjuk is van, mindenféle finomsággal..

piroska hotel12

piroska hotel9

piroska hotel10
Az étkező részben pedig külön játszósarok van a kicsiknek, hogy ha már befejezték az evést, a szülők nyugodtan meg tudják enni a maradék pár falatot.

Családbarát szolgáltatások a hotelben:
• 24 órás babakonyha (cumisüveg-melegítő, vízforraló, mikrohullámú sütő)
• Ételintoleranciás gyermek-étkeztetés (tej-, liszt-, cukormentes étrend – előzetes bejelentés alapján)
• Kérésre a szobába babakádat, babaágyat, vízforralót, bébiőrt biztosítanak ingyenesen
• Játszószoba ingyenes használata 8-20 óráig
• Szabadtéri játszótér
• Változatos gyermekanimáció (kézműves programok, vetélkedők)
• Kölcsönözhető videójátékok – Xbox, V-smile (térítés ellenében)
• Kölcsönözhető gyermekbiciklik, gyermekutánfutó, tandem-kerékpár (térítés ellenében)
• Levásárolható Piroska Pengő (játékpénz) minden gyermeknek érkezéskor

Összességében a Piroska Hotel nem véletlenül kapta meg a KidsOasis által a gyerekbarát minősítést. Egy családias hotel, ahol figyelnek a vendégre, hogy valóban jól érezze magát, a gyerekek nagyon szomorúak voltak, amikor indulnunk kellett vissza Budapestre, nagyon jól érezték magukat! Nagyszülőkkel tökéletes választás!

A hotelhez közel még ajánlom a családosok figyelmébe a Kristály tornyot és a Napsugár Játszóparkot!